3. edycja
26-28 lipca RZESZÓW

Warsztaty z podnajmu
i zarządzania najmem

Te warsztaty zmienią Twoje podejście do biznesu najmu, umożliwiając budowę zaufanego zespołu i zwiększenie skuteczności w pozyskiwaniu klientów. Dzięki nim nauczysz się automatyzować i skalować swój biznes w podnajmie i zarządzaniu najmem.

Otrzymasz także narzędzia i wiedzę do usprawnienia procesów firmy oraz poprawy komunikacji z lokatorami i właścicielami.

Dla kogo jest ten kurs?

  • Dla Ciebie, jeśli działasz już w biznesie podnajmu i zarządzania najmem, i stoisz przed wyzwaniem rozwoju i skalowania oraz automatyzacji swojego biznesu.
  • Dla Ciebie, jeśli na co dzień działasz w nieruchomościach i chcesz poszerzyć swoją działalność o podnajem i zarządzanie najmem.
  • Dla Ciebie, jeśli rozpocząłeś biznes zarządzania/podnajmu i myślisz, jak go rozwijać, aby nie poświęcać na niego coraz więcej czasu a był bardziej dochodowy.
  • Dla Ciebie, jeśli prowadzisz firmę zrządzającą/podnajmującą kilkunastoma lub kilkudziesięcioma mieszkami i nie wiesz, jak się z niej uwolnić, aby firma zarabiała nadal przy Twoim minimalnym udziale.

Dla kogo nie jest ten kurs?

  • Dla osób, które szukają opcji na przychód pasywny.
  • Dla osób, które nie lubią kontaktu z ludźmi i rozwiązywania problemów.
  • Dla osób, które zawodowo zajmują się zdobywaniem wiedzy na szkoleniach, zamiast ruszyć dupę i zacząć działać.
  • Dla życiowych maruderów.

3-dniowe warsztaty dzielą się na

Część 1: WSTĘP DO PODNAJMU I ZARZĄDZANIA NAJMEM

  1. Czy podnajem i zarządzanie to biznes dla Ciebie?
  2. Czym jest podnajem a czym zarządzanie najmem?
  3. Różnice pomiędzy podnajmem a zarządzaniem najmem.
  4. Jak myśleć samodzielnie, czyli mity w podnajmie.
  5. Ile potrzebujesz pieniędzy, aby zacząć.
  6. Modele rozliczeń w zarządzaniu.
  7. Wzór na opłacalność podnajmu.

Część 2: ANALIZA RYNKU I SZUKANIE MIESZKAŃ

  1. Na co zwracać uwagę szukając mieszkań do podnajmu i zarządzania.
  2. Wyznaczenie kryteriów w Twoim mieście.
  3. Analiza rynku do najmu.
  4. Praktyka: pozyskiwanie Klienta.

Część 3: PSYCHOLOGIA W BIZNESIE

  1. Wstęp do psychologii – test osobowości wraz z omówieniem.
  2. Psychologia osobowości w biznesie w praktyce.

Część 4: SPOTKANIE Z WŁAŚCICIELEM

  1. Jak rozmawiać przez telefon?
  2. Pierwsza randka z właścicielem.
  3. Poszukiwanie problemów.
  4. Czy każde spotkanie powinno kończyć się tak samo?
  5. Pakiet pytań do Właściciela.
  6. Argumenty przemawiające za współpracą z Tobą.
  7. Przełamywanie obiekcji właściciela.

Część 5: NEGOCJACJE

  1. Negocjacje a targowanie się
  2. Co warto negocjować?
  3. Strategie negocjacji w podnajmie
  4. Praktyka: Warsztaty z negocjacji

Część 6: PO SPOTKANIU Z WŁAŚCICIELEM

  1. Co robić po spotkaniu z Właścicielem?
  2. Umowa zarządzania – analiza
  3. Umowa podnajmu – analiza

Część 7: SKUTECZNY I BEZPIECZNY WYNAJEM

  1. Najem na pokoje czy w całości?
  2. Jak promować mieszkania do wynajęcia?
  3. Dobre ogłoszenie.
  4. Minitest: Ustawa o ochronie praw lokatorów
  5. Najem zwykły vs okazjonalny.
  6. Umowa z lokatorem + regulamin – analiza
  7. Postępowanie z niepłacącymi lokatorami.
  8. Komunikacja z lokatorami.
  9. Kontrole w mieszkaniach.
  10. Usterki w mieszkaniach w podnajmie i zarządzaniu najmem a ich naprawa.

Część 8: REMONT

  1. Kiedy warto robić, a kiedy nie.
  2. Podziały mieszkań.
  3. Remont czy odświeżenie.
  4. Jak znaleźć i zweryfikować ekipę remontową?
  5. Umowa o przeprowadzenie remontu – analiza

Część 9: DALSZY ROZWÓJ BIZNESU

  1. Gdzie szukać Klientów / mieszkań do zarządzania i podnajmu?
  2. Jak reklamować swoje usługi zarządzania i podnajmu?
  3. Finansowanie w podnajmie.

Część 10: UKŁADANIE BIZNESU, AUTOMATYZACJA

  1. Narzędzia w biznesie podnajmu i zarządzania.
  2. Organizacja pracy.
  3. Procedury w firmie podnajmu/zarządzania najmem.
  4. Jakich pracowników potrzebujesz + procedura rekrutacji.
  5. Skuteczne delegowanie zadań.

Część 11: TECHNICZNE, PRAWNE I PODATKOWE ASPEKTY FIRMY

  1. Jaki rodzaj działalności – JDG czy sp. z o.o.?
  2. VAT w podnajmie i zarządzaniu + PKD
  3. Konta do zarządzania i podnajmu
  4. Na kogo media + jak nie płacić firmowej taryfy?
  5. Jak rozliczać media z najemcami?
  6. Koszty nasze vs. koszty właścicieli.
  7. Ubezpieczenia w podnajmie i zarządzaniu.

BONUS

Z kim współpracować przy biznesie podnajmu/zarządzania najmem?
Podnajem i zarządzanie a zdolność kredytowa.

Korzyści płynące z warsztatów

Otrzymujesz ZESTAW umów:

  • Umowa najmu pokoju + regulamin – WARTOŚĆ 147 zł
  • Umowa najmu całego mieszkania + regulamin – WARTOŚĆ 147 zł
  • Umowa najmu okazjonalnego całego mieszkania + regulamin – WARTOŚĆ 147 zł
  • Umowa zarządzania najmem z właścicielem + ankieta + RODO – WARTOŚĆ 147 zł
  • Umowa podnajmu z właścicielem – WARTOŚĆ 147 zł
  • Umowa najmu garażu / miejsca postojowego w garażu – WARTOŚĆ 47 zł
  • Wzór pełnomocnictwa notarialnego do zarządzania najmem – WARTOŚĆ 37 zł
  • Umowa o przeprowadzenie prac remontowych – WARTOŚĆ 147 zł
  • Umowa o zrządzanie pracami remontowymi – WARTOŚĆ 197 zł

 

  • Arkusz do analizy opłacalności Twojego rynku do podnajmu lub zarzadzania – WARTOŚĆ 97 zł (nie do kupienia osobno)
  • Procedura rekrutacji pracownika – WARTOŚĆ 497 zł (nie do kupienia osobno)
  • Protokół kontroli mieszkania – WARTOŚĆ 97 zł
  • Książka “Podnajem od A do Z” Artur Kucharzyk WARTOŚĆ 49,90 zł
  • Dostęp do zamkniętej grupy – stały kontakt z Arturem i uczestnikami WARTOŚĆ 997 zł

Ponadto!

  • Pozyskasz swoje mieszkanie, które w 5 lat da Ci 60 000 zł.
  • Poznasz swój typ osobowości, dzięki czemu określisz jakich ludzi potrzebujesz do rozwoju swojego biznesu.
  • Nauczysz się rozpoznawać typy osobowości swoich Klientów (właścicieli nieruchomości) i nie iść za scenariuszem rozmowy tylko nauczysz się słuchać i rozpoznawać potrzeby Klienta – co ułatwi Ci ich zaspokojenie. Twoja skuteczność spotkań zwiększy się od 30% do 50%, co przełoży się na przyrost liczby Klientów.
  • Zaoszczędzisz od 20 do 80 godzin miesięcznie, prowadząc swój biznes dzięki wdrożeniu narzędzi i procesów po warsztatach. Jeśli Twoja godzina pracy jest warta 100 zł, to wygeneruje to oszczędności rzędu 2 000 zł do 8 000 zł miesięcznie.

Twój zysk po PIERWSZYM MIESIĄCU*:

6 900,90 zł*

A dzisiaj zapłacisz tylko:

4 450 zł

Cena tylko do 19.07.2024 r.

*Przy założeniu, że wdrożysz, chociaż część rzeczy z warsztatów, które ułatwią Ci po warsztatach pozyskanie mieszkania dającego 1 000 zł/msc oraz zaoszczędzisz 40 godzin miesięcznie Twojego czasu wartego 100 zł/h to po miesiącu zyskasz 4 000 zł.

Łącznie z wymienionymi powyżej wartościami, które otrzymasz, biorąc udział w kursie, daje Ci to sumę 6 900,90 zł.

Nie wierzysz?
Poznaj opinie uczestników warsztatów

Kto poprowadzi kurs?

Artur Kucharzyk

Biznesem podnajmu i zarządzania zajmuję się od 10 lat.

Pozyskuję pojedyncze mieszkania jak i całe budynki. Mój biznes opiera się na relacjach z właścicielami, a nie tylko na liczbach i excelu, dzięki czemu Klienci sami do mnie przychodzą z kolejnymi tematami.

Na moim koncie mam prawie 300 mieszkań w podnajmie i zarządzaniu w Polsce, a przez moje ręce przeszło prawie 4000 tysiące najemców.

Jestem autorem pierwszej w Polsce książki o podnajmie „Podnajem od A do Z: Poradnik nie tylko dla podnajemców” oraz współautorem książki „Pomysł do wynajęcia 2”.

Byłem nauczycielem akademickim przedmiotów związanych z nieruchomościami na państwowej uczelni.

Od 2015 roku prowadzę firmę Develocus zajmującą się zarządzaniem najmem, podnajmem oraz budową pasywnego portfela nieruchomości inwestorów w 8 oddziałach w Polsce www.develocus.pl.

Jestem liderem rzeszowskiego oddziału Stowarzyszenia Mieszkanicznik, gdzie raz w miesiącu dla lokalnej społeczności organizuję spotkanie z ekspertami z branży.

Prowadzę stronę i fanpage www.arturkucharzyk.pl oraz kanał na YouTube Develocus, gdzie można znaleźć branżowe poradniki i wywiady z ekspercką wiedzą dotyczącą bezpiecznego i zyskownego inwestowania w nieruchomości.

Prowadzę szkolenia i prelekcje na temat podnajmu, zarządzania oraz inwestowania w nieruchomości w całej Polsce i nie tylko. Chętnie dzielę się moimi historiami, które nie zawsze są kolorowe.

Dodatkowe korzyści od Partnerów

  • Zniżka na wejście w danym mieście na spotkanie Stowarzyszenia Mieszkanicznik.
  • Bezpłatne konsultacje dot. ułożenia firmy i automatyzacji oraz ułożenia procesów u Piotra Saderskiego.
  • Zniżka na obsługę księgową oraz doradztwo podatkowe u wynajmistrz.pl
  • Darmowy miesiąc próbny z dwoma weryfikacjami najemców portalu simpl.rent

Harmonogram

Piątek

od 14:00 do 19:00
od 20:00 Wspólna kolacja i integracja – w cenie

Sobota

od 10:00 do 13:00
przerwa obiadowa
od 14:00 do 21:00

Niedziela

od 09:00 do 14:00
przerwa obiadowa
od 15:00 do 16:00 podsumowanie, wręczenie dyplomów, Q&A

Dołącz do 3. edycji warsztatów!

RZESZÓW
26-28 lipca 2024

Wartość kursu: 6 900,90 zł

Cena: 4 450 zł

netto = brutto

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 4 450 zł

Promocja tylko do 19.07.2024 r. do północy!

Możliwość płatności w 2. ratach

Kup 2 lub 3 bilety taniej!
(informacje po kliknięciu w przycisk)

Partnerzy warsztatów

Masz pytania co do warsztatów?

Napisz do mnie